Present-Service Türkİye
Kuruluş 1994Temel Hedefimiz En Az Bir Çocuğu olan Ailelere, Doğru Zamanda, Doğru Yerde ve Doğru Sistemle Ulaşmak
Present Service International
Present Service International- 1963 Present-Service Kuruluş
- 1975 Present-Service Switzerland
- 1987 Present-Service Spain (SP)
- 1989 Present-Service Portugal (P)
- 1994 Present-Service Türkiye (TR)
- 2006 Present-Service Brazil (BR)
Present-Service International Group
- kişi500 Çalışan Sayısı
- kişi7.000.000 Erişim (Yıllık)
- adet30.000.000 Numune Dağıtımı (Yıllık)
- adet2.400.000 Postalama (Yıllık)
- adet100.000.000 Paketleme ve Depolama
Felsefemiz
- Tüketici ve üreticiler arasındaki bilgi alışverişini sağlarız.
- En yüksek kalite için çaba sarfederken seçilmiş hedef kitlelere temas yaratırız.
- Düşünce faaliyetleri geleceğe yönelik ve yenilikçi bir şirket olarak, müşterilerimiz için yeni yollar ve fırsatlar açarız.
- Tavsiye, üretim, dağıtım ve hizmet yoluyla hizmet veririz.
- Uluslararası bir şirket olarak, seçilmiş doğrudan pazarlama sektörünün lideri pozisyonumuzu korumak için çalışırız.
- Kalite standartlarımızı sağlamak için kendi çalışanlarımızdan olduğu gibi, tedarikçilerimizden de en yüksek ölçülerde yararlanırız.
- Sık sık yapılan öğretimle, profesyonel eğitimlerle, çalışanlarımızı teşvik eder, onların yüksek seviyedeki bağlılık ve motivasyonlarının sürekliliğini sağlarız.
- Bütün iş ortaklarımızın menfaatleri doğrultusunda, maliyet bilinci ve verimlilik içinde faaliyet göstermeye çalışırız.
- Reklam ve iş anlaşmalarında içtenliğe etik bir standart ile bağlıyız.
- Çevre koruması ve sosyal yardım faaliyetlerimizle, bu konudaki değerlerimizi ıspatlarız.